This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

Цифровий підпис

ЕЛЕКТРОННИЙ ЦИФРОВИЙ ПІДПИС

З січня 2004 року набрав чинності прийнятий Верховною Радою Закон України “Про електронний цифровий підпис”, в якому чітко визначені поняття, сфера використання та юридична сила електронного цифрового підпису.

Електронний підпис – дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов’язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних.

Електронний цифровий підпис (далі ЕЦП) – вид електронного підпису, отриманого в результаті криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.

Електронний цифровий підпис може використовуватись юридичними та фізичними особами як аналог власноручного підпису для надання електронному документу юридичної сили. Юридична сила електронного документа, підписаного ЕЦП, еквівалентна юридичній силі паперового документа з власноручним підписом правоздатної особи та печаткою.

ЕЦП володіє всіма основними властивостями власноручного підпису:
  • засвідчує те, що отриманий документ надійшов від особи, яка його підписала;
  • гарантує цілісність та захист від спотворення і внесення виправлень у підписаний документ;
  • не дає можливості особі, яка підписала документ, відмовитись від зобов’язань, які вона взяла на себе, підписуючи цей документ.

Безпека використання ЕЦП забезпечується тим, що засоби, які використовуються для роботи з ЕЦП, проходять експертизу в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України.

Переваги ЕЦП

Всебічна економія ресурсів та удосконалення бізнес-процесів на підприємстві

Ведення електроного документообігу на підприємстві істотно зменшує обсяги паперової бухгалтерської документації, економить час співробітників і витрати підприємства, пов’язані з укладанням договорів, оформленням платіжних документів, та їх пересиланням. Документи можуть бути підписані ЕЦП і передані за призначенням протягом декількох секунд.

Простота і зручність використання

Використання ЕЦП напрочуд просте і доступне будь-якій людині незалежно від рівня володіння персональним комп’ютером, освіти та роду занять.

Конфіденційність інформації

Конфіденційність інформації (неможливість доступу до неї будь-якої особи, що не володіє секретним кодом) забезпечується завдяки надійним крипторафічним перетворенням.

Безпека інформації

Безпека використання ЕЦП гарантується тим, що надійні засоби, які використовуються для роботи з ЕЦП, проходять експертизу в Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України.

Можливість ведення електронного документообігу з державними структурами

Зручність використання одних і тих ж засобів ЕЦП при обміні даними з усіма міністерствами, відомствами, при подачі звітності в будь-які контролюючі органи, що приймають звіти в електронній формі на території Україні.

Ведення ділових відносин на сучасному рівні

Використання ЕЦП значно прискорює проведення численних комерційних операцій, виключає необхідність додаткових зустрічей і багатогодинних переговорів.

Електронний цифровий підпис – ефективне рішення для всіх, хто хоче використовувати новітні технології та бути успішним бізнесменом. Документи, підписані електронним цифровим підписом, можуть бути передані до місця призначення за лічені секунди. Всі учасники електронного документообігу отримують рівні можливості незалежно від їх фізичного розташування.


ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ЕЦП

Для того щоб стати власником сертифікатів ключів електронного цифрового підпису (далі ЕЦП) Вам необхідно:

1. Укласти Договір про надання послуг ЕЦП, одним зі способів:

  • паперовий договір: підписати з боку Клієнта в двох екземплярах і разом з комплектом документів подати в адміністратору реєстрації для подальшої відправки в ТОВ “ЦСК “Україна”.
  • “безпаперовий” договір (в електронному вигляді): ознайомитись з Електронним договором, підписаним ЕЦП ТОВ “ЦСК “Україна”, на сайті або в системі електронного документообігу “M.E.Doc”. Після цього заповнити і підписати в одному екземплярі Картку приєднання до договору про надання послуг електронного цифрового підпису і подати її з повним комплектом документів адміністратору реєстрації. Договір підписувати не потрібно. Як і Договір про надання послуг ЕЦП, Картка приєднання має бути підписана керівником підприємства.

2. Сплатити рахунок за надання послуг ЕЦП згідно прайсу.

3. Сформувати в системі електронного документообігу “М.E.Doc” заявку на отримання відкритого ключа: згенерувати особистий ключ та картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача ЕЦП.

4. Подати адміністратору реєстрації ТОВ “ЦСК “Україна” або ВПР (відокремлений пункт реєстрації) комплект необхідних документів.


КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЕЦП

Шановні клієнти!

Звертаємо Вашу увагу на те, що наведений нижче перелік документів є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ для отримання сертифікатів ключів електронного цифрового підпису. Наявність ПОВНОГО КОМПЛЕКТУ перерахованих нижче документів – це ОБОВ’ЯЗКОВА вимога діючого законодавства України, а не того чи іншого акредитованого сертифікаційного центру.

На жаль, жоден акредитований сертифікаційний центр України, в тому числі АЦСК «Україна», не має права спрощувати процес отримання сертифікатів ключів ЕЦП, скорочуючи затверджений національним законодавством комплект документів.

Прохання віднестися до цього відповідально та з розумінням, так як тільки за наявності ВСІХ необхідних документів співробітники АЦСК «Україна» мають право видати Вам сертифікат ключа ЕЦП та надати Вам можливість користуватися перевагами електронного документообігу.

Для отримання сертифікатів, в залежності від заявника, необхідно подавати такі комплекти документів:

  • Юридична особа
  • Відокремлений підрозділ (філія, представництво) юридичної особи
  • Фізична особа-підприємець
  • Фізична особа
  • Приватний нотаріус
  • Адвокат
  • Договір про спільну діяльність
  • Структурний підрозділ (юридичної особи або відокремленого підрозділу (філії, представництва) юридичної особи)
  • Для податкових накладних
  • Для підписання консолідованого податку на прибуток
  • Зміна адреси
  • Зміна назви

 


ЗРАЗКИ ДОКУМЕНТІВ

Візуальні приклади копій документів, необхідних для отримання сертифікатів ЕЦП.
  • Юридична особа (Выписка з ЄДР, Наказ про призначення, Паспорт і код)
  • Окремий підрозділ (філія, представництво)юридичної особи (Выписка з ЄДР, Наказ про призначення, Паспорт і код)
  • Фізична особа-підприємець (Выписка з ЄДР, Паспорт і код)
  • Адвокат (Свідотство , 4-ОПП, Паспорт і код)
  • Нотаріус (Посвідчення, 4-ОПП, Паспорт і код)
  • Для податкових накладних
  • Для підписання консолідованого податку на прибуток
  • Пример заявления о заверении подлинности подписи (скачать .doc)


ДОГОВОРИ ТА ДОРУЧЕННЯ

Довіреність (з правом підпису)Зверніть увагу! Дата початку дії довіреності повинна бути не пізніше дати оплати послуг ЕЦП, яка співпадає з датою укладення Договору (заповнення Картки приєднання). Дата отримання сертифікатів ЕЦП обов’язково має входити у строк дії довіреності.

Довіреність

Договір для бюджетних організацій
Договір для госпрозрахункових організацій
Картка приєднання до електронного договору
Електронний договір (Електронний договір підписаний директором ТОВ “Центр сертифікації ключів “Україна” Нарайковським В.М. 18.03.2016 року. Відкрити документ можна за допомогою надійного засобу ЕЦП – в системі електронного документообігу “M.E.Doc”)

Договір до 31 грудня для бюджетних організацій
Додатковий договір (про продовження строку дії договору)


ЯК СФОРМУВАТИ ЗАЯВКУ

1. Заявка на формування посиленого сертифіката ЕЦП згенерована за допомогою ПЗ “M.E.DOC” (версія не нижче 10.01.025)

Головне меню > Адміністрування > Сертифікати > Заявки на сертифікат > Створити.

Заявки надаються в електронному (файли с розширенням «PCK») та паперовому вигляді.

2. Сформувати картку приєднання до договору:

Головне меню > Адміністрування> Документи від розробника > Файл>Створити картку приєднання.

Картка подається разом з заявками (в одному екземплярі, тільки в паперовому вигляді)

Ознайомитись з інструкцією по заповненню та генерації заявок для ЕЦП.

Переглянути відео-інструкцію

Зверніть увагу!

Заявки на сертифікати мають заповнюватися з дотриманням вимог наказу Міністерства юстиції України та Адміністрації Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України №1236/5/453 від 20.08.12 року.

Приклади по заповненню заявок для отримання сертифікатів ЕЦП:

Юридична особа

Фізична особа-підприємець

Фізична особа