This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

Увага! Здійснюється перевірка на використання захищених носіїв

Звертаємо увагу всіх платників податків, що з 16.04.2019 року (орієнтовно – з другої половини дня) у відповідь на всі документи, які направлені на Єдине вікно, та у разі, якщо ці документи підписані особистими ключами (КЕП), які знаходяться не на захищених носіях інформації (токенах), буде приходити Квитанція №1 з попередженням такого змісту:

“Порушено вимоги Закону України “Про електронні довірчі послуги”, а саме: сертифікат не містить ознаку “Приватний ключ згенерований у пристрої” (див. Приклад 1 Квитанції №1 нижче).

Пізніше текст повідомлення було змінено на:

«Додатково повідомляємо: особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації, при цьому відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» – особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому засобі електронного підпису).» (див. Приклад 2 Квитанції №1 нижче).

ВАЖЛИВО! Це попередження ніяким чином не впливає на прийняття та обробку електронної звітності. Мета цього попередження – заздалегідь повідомити платників податків в подальшому ОБОВ’ЯЗКОВО використовувати захищені носії особистих ключів.

Електронна звітність приймається та обробляється у штатному режимі. Квитанції з таким змістом та попередженням отримують всі платники податків незалежно від форм власності, програмних продуктів та сертифікатів ключів кваліфікованого електронного підпису.

Наполегливо рекомендуємо вже зараз подумати про придбання та генерацію нових ключів на захищені носії інформації!

Придбати токени та отримати більше інформації про них можна в крамниці електронних послуг “Твій час”

З додаткових питань можете звертатись за телефоном 096-259-63-64 або 04338-22073.

*Звертаємо вашу увагу, що для кожного секретного ключа використовується окремий захищений носій.

Нормативне обгрунтування:

Відповідно до ст. 18 Закону України “Про електронні довірчі послуги”, який набув чинності з 07.11.2018 року, кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.

Інформація щодо зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки міститься у сертифікаті.

На підставі вимог цієї статті закону орган ДФС з 16.04.2019 розміщує в квитанціях про отримання документів попередження, якщо в сертифікаті немає ознаки зберігання ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису.

Приклад 1 Квитанції №1 з попередженням:

Квитанція №1

Підприємство: 01182017

***

Присутні попередження.

Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо

результатів перевірки та прийняття/неприйняття

Вашого електронного документу.

Виявлені помилки:

Попередження – Порушено вимоги Закону України “Про електронні

довірчі послуги”, а саме: сертифікат не містить ознаку

“Приватный ключ згенерований у пристрої”.

Сертифікат: № ‘0100000000000000000000000000000006ed7624’,

видавець: ‘UA-36865753-0117’ ‘АЦСК ТОВ “Центр сертифікації

ключів “Україна”‘, найменування: ‘Товариство з обмеженою

відповідальністю “ЖОВТЕНЬ”‘.

Попередження – Порушено вимоги Закону України “Про електронні

довірчі послуги”, а саме: сертифікат не містить ознаку

“Приватный ключ згенерований у пристрої”.

Сертифікат: № ‘0100000000000000000000000000000006ed7622’,

видавець: ‘UA-36865753-0117’ ‘АЦСК ТОВ “Центр сертифікації

ключів “Україна”‘, найменування: ‘Жовтневий Віктор Семенович’.

Попередження – Порушено вимоги Закону України “Про електронні

довірчі послуги”, а саме: сертифікат не містить ознаку

“Приватний ключ згенерований у пристрої”.

Сертифікат: № ‘0100000000000000000000000000000006e58d1d’,

видавець: ‘UA-36865753-0117’ ‘АЦСК ТОВ “Центр сертифікації

ключів “Україна”‘, найменування: ‘Жовтнева Вероніка Максимівна’.

Відправник: Автоматизована система “Єдине вікно подання

електронних документів” ДФС України, версія 2.3.2.10».

 

Приклад 2 Квитанції №1 з попередженням:

Квитанція №1

Підприємство: 01182017

***

Присутні попередження.

Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо

результатів перевірки та прийняття/неприйняття

Вашого електронного документу.

Виявлені помилки:

Додатково повідомляємо – Особистий ключ електронного підпису

розміщено на незахищеному носії інформації, що не відповідає

вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги» –

особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен

зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому

засобі електронного підпису).

Сертифікат: № ‘0100000000000000000000000000000006ed7624’,

видавець: ‘UA-36865753-0117’ ‘АЦСК ТОВ “Центр сертифікації

ключів “Україна”‘, найменування: ‘Товариство з обмеженою

відповідальністю “ЖОВТЕНЬ”‘.

Додатково повідомляємо – Особистий ключ електронного підпису

розміщено на незахищеному носії інформації, що не відповідає

вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги» –

особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен

зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому

засобі електронного підпису).

Сертифікат: № ‘0100000000000000000000000000000006ed7622’,

видавець: ‘UA-36865753-0117’ ‘АЦСК ТОВ “Центр сертифікації

ключів “Україна”‘, найменування: ‘Жовтневий Віктор Семенович’.

Додатково повідомляємо – Особистий ключ електронного підпису

розміщено на незахищеному носії інформації, що не відповідає

вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги» –

особистий ключ кваліфікованого електронного підпису повинен

зберігатись у захищеному носії інформації (у кваліфікованому

засобі електронного підпису).

Сертифікат: № ‘0100000000000000000000000000000006e58d1d’,

видавець: ‘UA-36865753-0117’ ‘АЦСК ТОВ “Центр сертифікації

ключів “Україна”‘, найменування: ‘Жовтнева Вероніка Максимівна’.

Відправник: Автоматизована система “Єдине вікно подання

електронних документів” ДФС України, версія 2.3.2.11

 

Наполегливо рекомендуємо вже зараз подумати про придбання та генерацію нових ключів на захищені носії інформації!

Придбати токени та отримати більше інформації про них можна в крамниці електронних послуг “Твій час”

З додаткових питань можете звертатись за телефоном 096-259-63-64 або 04338-22073.

*Звертаємо вашу увагу, що для кожного секретного ключа використовується окремий захищений носій.

Дерево VS Бумага, или почему сегодня цвет настроения – зеленый

Пока вы делаете селфи на фоне красок листопада, минимум одно дерево падет ради метровой стопки бумажных счетов, корреспонденции, отчетов и договоров. Почти половина к вечеру окажется в офисной корзине, не прожив даже суток. И вы этого не заметите. Такое потребление совсем скоро будет стоить нам планеты!

Ведущие компании по всему миру активно “оцифровывают” бизнес-процессы ради спасения исчезающих лесов и, хочется верить, что Украина не останется в аутсайдерах. Поэтому сегодня, во Всемирный День без бумаги (World Paper Free Day), команда популярного в стране продукта электронного документообмена M.E.Doc инициирует всеукраинский челлендж “Цвет настроения – ЗЕЛЕНЫЙ!”. Своей акцией команда призывает каждого перейти с “темной” стороны на “зеленую”, и если не отказаться полностью, то хотя бы сократить использование бумаги.

Тем более, что современные технологии предлагают для этого множество решений – от мобильных приложений и электронной бухгалтерии до “зеленых офисов” и эко-френдли бизнесов. Чтобы поучаствовать в челлендже, достаточно поделиться своим безбумажным опытом с партнерами, клиентами и аудиторией в соцсетях c хештегом #Безпаперу на сайтах или в СМИ.

В помощь вашему вдохновению команда сняла позитивный видеоролик из жизни в M.E.Doc, который на 100% − творчество сотрудников.

“Мы инициировали всеукраинскую акцию не просто из-за того, что создавать культуру безбумажного документооборота в Украине – наша ежедневная работа. А потому, что искренне верим: используя IT-технологии в повседневной жизни и в бизнесе, мы даём себе и нашей планете второй шанс”, − поделилась СЕО компании Олеся Белоусова.

Поддержать безбумажную акцию “Цвет настроения – ЗЕЛЕНЫЙ!” может каждый. Самых социально ответственных и активных мы поощрим “зелёным” призом от M.E.Doc.

Стать участником челленджа можно в три клика:

1. Перейдите, пожалуйста, по ссылке, а еще это будет в Instagram –

@medoc_software.

2. Поделитесь постом на своей странице в Facebook и тегайте M.E.Doc в Instagram.

3. В комментарии к посту с нашим видео расскажите, от чего лично вы готовы отказаться в День без бумаги (можно проиллюстрировать ответ фото или видео).

Время создавать своё зеленое настроение! Think before you print.

Державною казначейською службою України відкриваються нові бюджетні рахунки для зарахування податків, зборів, платежів до державного і місцевих бюджетів

Державна фіскальна служба України повідомляє, що з 02 липня 2018 року у зв’язку із запровадженням Державною казначейською службою України централізованої моделі виконання дохідної частини бюджетів рахунки для зарахування доходів до державного та місцевих бюджетів будуть відкриті на балансі центрального апарату Казначейства (МФО 899998) в розрізі кодів бюджетної класифікації, бюджетів та адміністративно-територіальних одиниць України.

У зв’язку з цим, з 02 липня 2018 року змінюються реквізити бюджетних рахунків для сплати податків, зборів, платежів до державного і місцевих бюджетів.

З метою упередження виникнення у платників податків податкового боргу та недопущення втрат бюджетів платникам необхідно, починаючи з 02 липня 2018 року, у розрахункових документах  на сплату податків і зборів заповнювати реквізити нових бюджетних рахунків.

Інформація про реквізити нових бюджетних рахунків розміщена на веб-порталі ДФС у рубриці «Бюджетні рахунки» (http://sts.gov.ua/byudjetni-rahunki) та на веб-сторінках органів Державної казначейської служби України.

M.E.Doc. запроваджує модуль «Інтеграція»

M.E.Doc. запроваджує модуль «Інтеграція» та започатковує офіційну підтримку інтеграції даних з Вашої облікової системи у програму M.E.Doc .

Для цього ми започаткували розділ «Інтеграція» з допомогою якого ви зможете легко обмінюватись первинними документами, регламентованою звітністю та розрахунками безпосередньо з вашої облікової системи до M.E.Doc . Офіційна підтримка від розробника модуля «Інтеграція» забезпечує правильну передачу даних між відомими обліковими системами. Крім того, до модулю «Інтеграція» входить сама популярна «Медова стиковка», яку ми також будемо супроводжувати.

У розділі ви зможете знайти актуальні стиковки , познайомитися з ними, а також у разі необхідності замовити свою власну інтеграцію з іншою обліковою системою.

За умови офіційної підтримки ми беремо на себе зобов’язання забезпечити безперервний та миттєвий обмін усіма даними.

Якщо ви використовували API – інтерфейс взаємодії з M.E.Doc  з іншими виробниками програмного забезпечення, таких як: 1С , IS PRO, SAP або власного виробництва, ви і надалі зможете їх використовувати на умовах підключення API.

Ми постійно працюємо над удосконаленням нашого продукту, та прагнемо створювати більше можливостей для ефективної роботи.

​j1392001 новый бланк договора с налоговой

​j1392001 новый бланк договора с налоговой

Что писать в поле “адреса субсайту офіційного веб-порталу ДФС“, где его взять.

Читайте нашу подробную инструкцию

———————————————————-

С 01.01.2018 действует новый бланк договора с налоговой — Договір про визнання електронних документів.

j1392001 — «Заява про приєднання»

Основным вопросом для этого бланка — что писать в поле “адреса субсайту офіційного веб-порталу ДФС“, где взять “адреса субсайту офіційного веб-порталу ДФС”

Этот адрес раздела где можно скачать договра — https://cabinet.sfs.gov.ua/contract

Краткая инструкция:

Создайте заявку в Реестре отчетов, период Январь 2018

Бланк J1392001

Поле  — адреса субсайту офіційного веб-порталу ДФС

Открываем в браузере сайт Электронный Кабинет налогоплательщика

https://cabinet.sfs.gov.ua

Выбираем раздел “Договір про визнання електронних документів

Копируем ссылку на раздел договоров ( Ctrl + C )

Вставьте скопированное в поле бланка.

Зміна цін на послуги

Вартість послуг по підготовці звітів в електронній формі станом на 01.01.2018р. див. тут

Форми згідно нового Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами в 208 оновленні.

Звертаємо увагу наших користувачів, що в 208 оновленні реалізована можливість подання нових форм згідно Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, який затверджено наказом МФУ від 06.06.2017 р. № 557 (далі – Порядок). Згідно роз’яснення ДФСУ від 17.11.2017 року приймання нових форм буде забезпечуватися, починаючи з 01.01.2018.

Для того щоб отримати можливість працювати з новими формами в програмі «М.E.Doc» обов’язково встановіть 208 оновлення.

Перед тим, як розглянути роботу з новими формами нагадуємо, що чинні договори про визнання електронних документів та пов’язані з ними повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (ЕЦП) продовжують діяти до виникнення визначених Порядком підстав, а саме:

  • отримання інформації від АЦСК про завершення строку чинності (або скасування) посиленого сертифіката керівника;
  • отримання інформації з Єдиного державного реєстру про зміну керівника;
  • отримання інформації з Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію припинення юридичної особи;
  • наявність в Реєстрі самозайнятих осіб інформації про зняття з обліку самозайнятої особи як платника податків в контролюючому органі;
  • наявність у Державному реєстрі інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків підписувача Заяви про приєднання до Договору (керівника) у зв’язку зі смертю.

Порядок передбачає введення нових форм, а саме: Заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (J1392001, F1392001), Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (J1391103, F1391103), Заяви про припинення дії договору про визнання електронних документів (J1391401, F1391401); Повідомлення про припинення дії договору про визнання електронних документів (J1491401, F1491401).

Форми для юридичних осіб знаходяться в розділі Державна фіскальна служба – Інше, форми для фізичних осіб – в розділі Державна фіскальна служба – Звітність фізичних осіб

Договір не є двосторонній, а має форму публічної оферти – договору приєднання, та укладається шляхом приєднання до нього Заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів. При створенні Заяви дані договору, до якого надсилається Заява, заповнюються згідно коду податкової інспекції, яка вказана в картці підприємства. Якщо користувач хоче змінити договір, від може вибрати його з довідника, який підключено до відповідних полів.

В програмі «М.E.Doc» реалізована можливість переглянути текст договору, до якого відправляється Заява, та інформацію про підписи, які накладені на договір. Для цього необхідно виконати команду Наступні дії – Договір.

В Заяві необхідно вказати адресу субсайта офіційного веб-порталу ДФСУ, де розміщено договір про визнання електронних документів. Як було повідомлено в роз’ясненні ДФСУ, договори про визнання електронних документів розміщені у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника».

Згідно Порядку Заява про приєднання до договору про визнання електронних документів підписується особою, що зареєстрована в ЄДР, тобто керівником, та електронною печаткою (за наявності).

Заява розглядається протягом одного робочого дня. Якщо до кінця робочого дня, наступного за днем відправлення Заяви, контролюючий орган не повідомив відправника про приєднання до Договору або відмову в ньому, то приєднання проводять автоматично в момент спливу такого строку. Зазначимо, що в прийнятті Заяви буде відмовлено за наявності діючого Договору.

Для реєстрації ЕЦП інших посадових осіб необхідно відправити Повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису. До Повідомлення вноситься інформація про підписувачів, яким надається право підпису електронних документів, крім Заяви про приєднання до Договору. Це означає, що в Повідомлення не потрібно додавати підпис керівника та печатку.На сформоване Повідомлення першими накладаються ЕЦП усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них – ЕЦП підписувача Заяви про приєднання до Договору, тобто керівника і останньою – електронна печатка (за наявності). Процедура розгляду Повідомлення аналогічна до розгляду Заяви.

У разі виникнення підстав для припинення дії Договору про визнання електронних документів та повязаних з ним Повідомлень про надання інформації щодо ЕЦП, які були наведені на початку статті, платнику податків буде надіслано Повідомлення про припинення дії договору про визнання електронних документів. Переглянути Повідомлення про припинення дії договору можна в розділі Державна фіскальна служба – Інше для юридичних осіб, та в розділі Державна фіскальна служба – Звітність фізичних осіб для фізичних осіб.

Четверта форма згідно нового Порядку- це Заява про припинення дії договору про визнання електронних документів. При заповненні цієї форми користувач також може вибрати з довідника договір, до якого відправляється Заява.

Як зазначено в Порядку, Заява подається до контролюючого безпосередньо підписувачем Заяви про приєднання до Договору, тобто керівником, із пред’явленням документа, що посвідчує особу, або уповноваженим представником, тому на сьогоднішній день для цієї форми передбачена тільки можливість друку.

Про новий Порядок обміну електронними документами

Сьогодні 15 листопада 2017 року набув чинності наказ  МФУ від 06.06.2017 р. № 557, яким затверджено Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами (далі – Порядок 557) та передбачено, зокрема, нові форму і порядок укладення Договору про визнання електронних документів.

Одночасно втратив чинність наказ Державної податкової адміністрації України від 10 квітня 2008 року № 233 «Про подання електронної податкової звітності».

Порядком 557 визначено, що електронний документообіг здійснюється відповідно до законодавства та на підставі Договору, що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу (СЕД).

Фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються СЕД та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням ЕЦП.

Юридичні особи, самозайняті особи, податкові агенти, контролюючі органи, органи державної влади, органи місцевого самоврядування набувають статусу СЕД з дати укладення Договору про визнання електронних документів.
Одразу зазначимо, що чинні договори про визнання електронних документів продовжують діяти до виникнення підстав, визначених пунктом 14 розділу ІІІ Порядку 557, а саме:

  • отримання інформації від АЦСК про завершення строку чинності (або скасування) посиленого сертифіката керівника;
  • отримання інформації з Єдиного державного реєстру про зміну керівника;
  • отримання інформації з Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію припинення юридичної особи;
  • наявність в Реєстрі самозайнятих осіб інформації про зняття з обліку самозайнятої особи як платника податків в контролюючому органі;
  • наявність у Державному реєстрі інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків підписувача Заяви про приєднання до Договору (керівника) у зв’язку зі смертю.

Передбачений Порядком 557 Договір про визнання електронних документів має форму публічної оферти – договору приєднання, укладається шляхом акцепту контролюючим органом надісланої платником Заяви про приєднання

Надіслану Заяву контролюючий орган зобов’язаний розглянути протягом 1 робочого дня.

Підтвердженням приєднання до Договору є отримання СЕД другої квитанції про прийняття Заяви про приєднання до Договору.

Підставами для відмови у прийнятті Заяви про приєднання до Договору та відповідно у приєднанні до Договору є:

  • відсутність автора на обліку у контролюючому органі;
  • невідповідність реєстраційних даних автора, зазначених у Заяві про приєднання до Договору, даним Єдиного державного реєстру та Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр);
  • наявність у Єдиному державному реєстрі запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;
  • наявність в Державному реєстрі інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків підписувача Заяви про приєднання до Договору (керівника) у зв’язку зі смертю;
  • наявність діючого Договору.

У такому випадку у другій квитанції зазначаються причини неприйняття Заяви про приєднання.

Зверніть увагу!

Якщо до моменту спливу робочого дня, наступного за днем отримання зазначеної Заяви (дату зафіксовано у першій квитанції), контролюючий орган не повідомив СЕД про приєднання до Договору або відмову в приєднанні, то  приєднання  здійснюється автоматично у момент спливу такого строку (дата, зафіксована у другій квитанції).

Дія Договору може бути припинена за ініціативи СЕД – підписувача Заяви про приєднання до Договору (керівника, повноважного представника), або за наявності підстав, визначених пунктом 14 розділу ІІІ Порядку 557 (див. вище).

У день припинення дії Договору контролюючий орган направляє СЕД автоматично сформоване повідомлення про припинення дії Договору.

Зверніть увагу!

У разі наявності діючого Договору та у разі зміни місцезнаходження або місця проживання СЕД, внаслідок чого змінюється адміністративно-територіальна одиниця та контролюючий орган, в якому СЕД перебуває на обліку, Заява про приєднання до Договору до контролюючого органу за новим місцезнаходженням не направляється.

Згідно Порядку 557, електронні документи – це створені в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису документи, складення,  подання чи  надіслання яких передбачається Податковим кодексом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ, чи пов’язане з реалізацією прав та обов’язків платника та контролюючих органів згідно із нормами Кодексу, у тому числі:

  • податкова звітність,
  • звітність зі сплати єдиного внеску,
  • фінансова та статистична звітність,
  • податкові та акцизні накладні,
  • розрахунки коригування до податкових та акцизних накладних,
  • заяви,
  • довідки,
  • сервісні запити,
  • витяги,
  • договори,
  • повідомлення,
  • рішення та ін.

Електронні форми документів у форматі за стандартом на основі специфікації eXtensibleMarkupLanguage (XML) розміщується та підтримується у актуальному стані на офіційному веб-порталі ДФС.

Автоматизована перевірка електронного документу, надісланого на адресу контролюючого органу, здійснюється в день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення, та включає:

  • перевірку правового статусу ЕЦП шляхом встановлення чинності посиленого сертифіката ключа підписувача на час підписання електронного документа та відповідності особистого ключа підписувача відкритому ключу, зазначеному у посиленому сертифікаті. При цьому дата та час накладення ЕЦП встановлюються за даними позначки часу, отриманої підписувачем від АЦСК в момент підпису, а чинність посиленого сертифіката на цей момент встановлюється за даними відповідного онлайн-сервісу АЦСК (OCSP) та/або даними актуальних списків відкликаних сертифікатів (CRL) зазначеного АЦСК;
  • перевірку обов’язковості та послідовності накладення на електронний документ ЕЦП підписувачів та електронної печатки (за наявності) у встановленому порядку;
  • перевірку відповідності електронного документа затвердженому формату (стандарту);
  • перевірку наявності обов’язкових реквізитів;
  • перевірку наявності Заяви про приєднання до Договору;
  • перевірку дії Договору.

Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом 2­х годин із часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі — протягом перших 2­х годин наступного операційного дня.

У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується.

Якщо протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом.

Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції формується друга квитанція, яка є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. У другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата й час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа й автора квитанції).

У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.

Суб’єкти електронного документообігу самостійно визначають режим доступу до електронних документів, що містять конфіденційну інформацію, та встановлюють для них систему (способи) захисту.

Обов’язкові реквізити електронних документів визначаються законодавством.

Контроль за введенням даних, їх повнотою та достовірністю під час створення електронного документа покладається на його автора.

Створення електронного документа завершується накладанням на нього ЕЦП підписувача (підписувачів), електронної печатки (за наявності), як передбачено для аналогічного документа в паперовому вигляді.

Для надання права підпису електронних документів (крім Заяви про приєднання до Договору) іншим особам, яким делеговано право підпису, СЕД повідомляє про таких осіб контролюючий орган шляхом направлення Повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП в електронному вигляді за формою згідно з Додатком 2 до Порядку 557. До Повідомлення вноситься інформація про підписувачів, яким надається право підпису електронних документів (крім Заяви про приєднання до Договору), на Повідомлення першими накладаються ЕЦП усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них – ЕЦП підписувача Заяви про приєднання до Договору (керівника) і останньою – електронна печатка (за наявності).

Електронні документи надсилаються з урахуванням установлених законодавством граничних строків для подання таких документів.

Електронні документи, відправлені  після закінчення строку, встановленого законодавством для подання аналогічних документів в паперовому вигляді, вважаються поданими з порушенням строків їх подання.

На сьогоднішній день електронні форми документів, які введені в дію новим Порядком, ще не опубліковані в реєстрі форм електронних документів на офіційному веб-порталі ДФС, тому можна використовувати існуючі форми.

В M.E.Doc реалізована робота із захищеними носіями

В M.E.Doc реалізована робота із захищеними носіями

Починаючи з оновлення 10.01.199 для користувачів програми стає можливим використання секретних ключів, що зберігаються на захищених носіях.

Захищений носій або токен призначений для безпечного використання та зберігання секретних ключів електронних цифрових підписів. Використовувати їх на законодавчому рівні зобов’язані державні реєстратори прав на нерухоме майно, державні реєстратори юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та нотаріуси відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», а починаючи із серпня цього року відповідно до постанови КМУ №1452 – також і органи державної влади, місцевого самоврядування та підприємства державної форми власності. Проте використовувати їх має змогу кожне підприємство,  незалежно від статусу та форми власності.

Розуміючи важливість безпеки використання ЕЦП, M.E.Doc підтримує роботу із захищеними носіями для ЕЦП. З цією метою в програмі зокрема реалізовано:

  • використання захищеного носія при підписанні документів;
  • можливість зберігання секретних (особистих) ключів ЕЦП на захищених носіях;
  • функція перевидачі існуючих сертифікатів;
  • можливість замовлення захищених носіїв у АЦСК «Україна»;
  • можливість змінювати пароль доступу до захищеного носія.

Ознайомитись із функціями, що увійшли до оновлення 10.01.199, ви можете за посиланням.

Інструкції з отримання нових сертифікатів, автопродовження та автоперевидачі сертифікатів ви знайдете в програмі у розділі Адміністрування – Управління сертификатами  – Заявки на сертифікати.

Також дивіться випуски передачі «Твій час дізнатися» про захищені носії.

Більше інформації про токени, а також відповіді на запитання, що найчастіше цікавлять користувачів.

т. (04338) 22073

Восстановлено автоматическое продление ЭЦП АЦСК «УКРАИНА» в «M.E.DOC»

Восстановлено автоматическое продление ЭЦП АЦСК «УКРАИНА» в «M.E.DOC»
Аккредитованный центр сертификации ключей «Украина» позаботился о тех, кто ранее был ответственный за оформление ЭЦП (руководитель, бухгалтер и др. ответственное или доверенное лицо), с 15.05.17 г. внедрил автоматическое обновление сертификатов с помощью программы «M.E.DOC».

Уважаемые Коллеги!

Продлить ЭЦП АЦСК «Украина» непосредственно из программы «M.E.Doc» имеют возможность все пользователи, в которых установлена версия программы не ниже 10.01.192 и в сертификатах которых не произошло изменений.

Напоминаем, что клиенты крупнейшего аккредитованного центра страны могут обновить сертификаты ЭЦП без визитов в магазины «Твій час» с пакетом документов. Высоко ценя время руководителей предприятий, бухгалтеров и других лиц, ответственных за оформление цифровых подписей, АЦСК «Украина» восстановил автоматическое обновление сертификатов с помощью программы «M.E.Doc».

Почему удобно обновлять ЭЦП в M.E.Doc? Несколько аргументов:

1) Прямо из своего офиса

Теперь нет необходимости покидать свое рабочее место или тратить личное время на визит в магазины «Твій час». Формируйте заявку на продление прямо со своего компьютера. Особенно удобно это для клиентов из регионов!

2) Без бумажной волокиты

Больше нет необходимости собирать и заверять документы. Если у Вас не изменились данные сотрудников на предприятии, достаточно просто обновить сертификаты.

3) Высокий уровень безопасности

Заявка на продление сертификатов подписывается лично Вами Вашей ЭЦП без участия сторонних лиц в этом процессе. Теперь Вашу заявку не сможет никто подделать и получить сертификаты кроме Вас. 100 % уровень безопасности и конфиденциальности данных Вашего предприятия.

Пошаговые действия:

  • Подтверждение автоматически выбранного комплекта сертификатов для их обновления – «Оновити сертифікати автоматично у «M.E.Doc»;
  • Генерация секретного ключа, подпись, отправка в АЦСК «Украина»;
  • Оплата счет-фактуры за услуги выдачи ЕЦП согласно прайсу.
  • Оплатив счет, загрузка новых сертификатов в ПО «M.E.Doc».

Ознакомиться с инструкцией по продлению ЭЦП

Посмотреть видео-инструкцию: